Saturday, September 24, 2016

ඉරාජ්ගේ සින්දුව - ඉතිහාස විපරම




කාශ්‍යප රජතුමා නැවත මහ වන මධ්‍යයට පිවිසුනේය.මීට ටික කලකට පෙර තමා කිසියම් කාල දොරටුවක් (something like stargate) හරහා වසර දහස් ගනනාවක් පසු කර අනාගත ලෝකයකට පිවිස ඇතිබව ඔහුට වැටහෙන්නට ගත්තේ සති කිහිපයකට පෙර සිටය.මේ 2016 වසරයි. "කසුන්"...ඒ ඔහුගේ වර්ථමාන නම.තමා සැබවින්ම කසුන් ද? නැතිනම් කාශ්‍යප ද? යන පැටලුම ලිහා ගැනීමේ දැඩි මානසික අර්බුධයක හෙතෙම පසුගිය සති කිහිපය පුරා පැටලී සිටියේය.නමුත් දැන් ඒ සියල්ල විසදා ගැනීමට ඔහුට පිලිවන්ව තිබේ.තමන් මෙහි පැමිණියේ තනිව නොව තමා ඉතා ප්‍රිය කල තම සුන්දරියන් දෙදෙනා වන විජ්ජුලතා හා මේඝලතා ද සමග බව දැන් කාශ්‍යප නිරිදානන්ට මතකය....
ඔහු පසුගිය දවස් කිහිපයම ගත කලේ මේඝනාගේ ඉව පසුපස යමිනි."මේඝනා...." ඒ මේඝලතාගේ මෙදවස නමය.ඇය මෙකල පරිසර පර්යේශිකාවක් වී, වන මැද විවිධාකරයේ පරීක්ෂණයන්හී නිරත වන බව කාශ්‍යප සොයාගත්තේය.දැන් ඔහු මේ වන මැදට පැමිණ තිබෙන්නේ ඇය සොයාගනු පිනිසය.මේ වනවිටත් ඔහු වන මැදට බොහෝ දුරක් ඇවිද විත් තිබේ.2016 ලෝකය තුල, කැලය මැද ගමනක් සදහාම උචිත අයුරින් සැකසුනු කසුන් හෙවත් කාශ්‍යප තම දසරුවෙහි එල්ලාගත් බෑගයත් සමග බොහෝ දුර ගමනේ යෙදුනේ හෙයින් දැන් විඩාබරය.තමා රාජ්‍යත්වයට පැමිනි පසු මාලිගාවෙන් පිටත එක මයිලක්වත් දෙපයින් ඇවිද නොගිය බව නිරිදුන්ට සිහිපත්වේ.එනයින් බලන කල මෙතරම් දුර ඇවිද ඔහු දැනටමත් කර ඇත්තේ එසේ මේසේ දෙයක් නොවේ.කාශ්යපට දැඩි පිපාසාවක් දැනුනි.ලග පාතින්ම ඉතා අලන්කාර වූ ඔයක් ගලා හැලෙන්නේ හෙයින්, දිය උගුරක් බී විඩාවා නිවා ගැන්මට ඔහුට සිතේ.ඔහු ඔය වෙත ගොස් විමසිල්ලෙන් වටපිටාව බලන්නේය.දිය පහරවල් ආසන්නයේදී අනතුරුදායක මෘගයන්ගේ පහර දීමට ලක්විය හැකි බව තම සටන් පුහුණුකරු ඔහුට උගන්වා තිබුනේ කාශ්‍යපගේ කුමාර අවදියේදීමය.ඒ පාඩම තවමත් ඔහුගේ මතකයෙන් ගිලිහී නොතිබීම ගැන ඔහුට සතුටක් දැනුනි.පාඩම අනුවම යමින් සින්හයෙක්ගේ විලසින් ඔහු දිය පානය ඇරබුවේය.තම දෑත්වලට වාරු දෙමින් කටින් දිය බීමට ගත්තේය.එය 2016 මිනිසුන්ගේ ක්‍රමය නොවේ.එය නියම සින්හ සටන් ශිල්පය හා ආරක්ශක ක්‍රම උගත් වීර නිරිදෙකුගේ ක්‍රමයයි.ඔහු සින්හ ඉරියව්වෙන් දිය පානයකරන කල ඔහුගේ දෙනෙත් හා දෙකන් සැමවිටම අවට පරිසරය කෙරෙහේ විමසිල්ලෙන් පසුවිය.



එක්වනම සවන පිනා යන ගීතයක් ඔහුගේ කන වැකේ.

"රැය හැර යන්නට නෑ සිත දෙන්නේ
හිත තව තව උණුසුම අයදින්නේ...."

මේ මහ වන මැද ඇසෙනා ඒ මියුරු හඩ තම සොදුරියක් වන මේඝලතාගේ නොවේද ?...ඇය ඒ ගීය ගයන්නේ තමා වෙනුවෙන්ම විය යුතුයැයි කාශ්‍යපට සිතේ.

"තුරුලු වෙලා යන් පාවෙලා
දුර ඈත මදු පිරුණු සිහිනේ බලා..."

ඔහු වහ වහා එම හඩ එන දෙසට දිවයයයි.පසු කරමින් මහ කදු වැටි ඕවිටි , ගස් මුල් වල පය හැපි හැපි වැටි වැටි දිව යන කාශ්‍යප විශාල ගල් කුලින් වටවී ස්වබාවිකවම සෑදූනු පොකුණක් අසලට පැමිනේ.මහ වන මැද මේ ස්වභාවිකව සැදි පොකුණ දුටු ඔහුට තම රජ මාලිහය වූ සීගිරියේ සෑදූ පොකුණු සිහිපත්වී සිතට අමුතුම මිහිරක් දැනුනි.එම මිහිර දෙගුන තෙගුණ කරමින් එක් වරම ගල් කුලක් මුදුනේ සිට ආ අඩ නිරුවත් ගැහැනියක් පොකුනට පැන්නාය.ඒ වෙන කිසිවෙකු නොව තමා මෙතුවක් කල් සොයමින් පැමිනි තම සුරගනක් වූ මේඝලතා බව ඔහු හදුනාගති.ඇය සැරසී සිටියේ 2016හි තරුණියන් තම යට ඇදුම් ලෙස පාවිච්චියට ගන්නා තිසර පටකින් හා පෑන්ටියකිනි.එදවස කලු පැහැයෙන් තෙද දුන් ඇයගේ කේශ කලාපය රන්වන් රන්වන් පාටට හුරු සුදු පැහැයකින් බැබලේ.එය සුදු පැහැති මේඝයකටම සමානයැයි කාශ්‍යපට සිතුනි.දැන් ඔහුගේ සිත ඉවසුම් නැත.යට ඇදුමකින් පමණක් ආවරනය වූ ඇගේ රන්වන් පැහැ ශරීරය ජලයෙන් තෙත්වී තව තවත් ශෘන්ගාරයෙන් උතුරායයි.ඔහුට සිතෙන්නේම තම නූතන ඇදුම් උනා දමා පොකුනට පැන ඇය හා ගැවසීමටය.නමුත් ඇය තවදුරටත් මේඝලතා නොවේ, මේඝනා මිස.ඇයට අතීතය පිලිබද මතකයක් නැත්නම්, තමා මේ අවස්ථාවේ දියට පැනීම එතරම් නුවනට හුරු දෙයක් නොවේ.ඇය දිය කෙලියෙහි යෙදී පැමිනෙන තෙක් මග රැකවල්ලා සිටීමට ඔහු තීරනය කරයි.ඔහු පොකුනෙන් මදක් ඉවතට යන්නේ ඒ සදහාය.

මේ අතරේ මේඝනා වන මැද ඇති සුන්දර ජල තලයෙහි සිසෙලෙන් තම මුලු ගතත් සිතත් නහවමින් ප්‍රීතිවන්නීය.තමා මේ අත්විදින්නේ කෙතරම් නැවුම්,නිස්කලන්ක සුවයක් ද?.තනිකමේ ඇති නිස්කලන්ක බව මෙලොව ඇති මිහිරිම සුවයක් බව සිතමින් ඇය සිසිල් ජල තලය මත දැහැන් ගත වන්නීය.ඇගේ දැහැන එක් විටම බිදුනේ පොකුණ කලම්බමින් යම් දෙයක් පොකුනට පතිත වූ බව දැනුනු නිසාවෙනි.එක්වනම ඇයට සිතුනේ භයානක මෘගයෙක් වතුරට පනින්නට ඇති බවයි.ඇය ක්ශණයෙන් පසු පස හැරී බැලුවාය.නමුත් විදුලියක් කෙටුවාක් මෙන් වතුරට පැන තිබුනේ මෘගයෙකු නොව ඉතා සුන්දර තරුණියක් බව ඇය දුටුවාය.මේ වන මැද මෘගයෙක් වෙනුවට මෙවැනි සුන්දර තරුණියක් දකින්නට ලැබීමෙන් මේගනා වික්ශිපත විය. 

තමා මෙන්ම යට ඇදුමෙන් පමණක් සැරසුනු ඇය තමා වෙතට කෙලින්ම ඇවිදන් එයි.ඇයගේ කෙස් රතු පැහැතිය.ඇයගේ යට ඇදුමත් එම වරණයෙන්ම නිම කල ඒවාය.මේඝනා වෙත කෙලින්ම පැමිණි ඇය,

"මේඝලතා, මම බොහෝ කලක් සොයා වෙහෙසුනෙමි.....ඔබව මෙහිදී හමුවීම කිනම් ප්‍රීතියක්ද "....ඇගේ මුහුනේ අප්‍රමාණ සොම්නසකි.

කවුද මේඝලතා, ඒ මොන නමක්ද ?.මෙය ඇයි අමුතු සින්හලෙන් කතා කරන්නේ ? මේඝනා වික්ශිප්ත වූවාය.

"මන් හිතන්නේ ඔයාට වැරදිලා.මම මේඝනා. ඔයා කිව්ව කෙනා නෙවී"

"නැත නැගණිය.මා හට කිසිවක් වැරදී නැත.ඔබට නම් යම් දෙයක්අමතක වී ඇති හැඩයි.එන්න මා ඔබට සියල්ල මතක් කර දෙන්නම්".....ඇය මේඝනාගේ උරහිස පිරිමදිමින් පැවසුවාය.මේඝනා බියවූයෙන් ඇයගෙන් ඉවතට යෑමට තැත් කලාය.නමුත් ඇය නොවේ මේඝනාට යන්නට දුන්නේ.ඇය මේඝනාව තමන් වෙතට ඇද ගත්තාය.



"කවුද ඔයා ?"

"මම විජ්ජුලතා වෙමි.මෙලොවදී මගේ නම විජිනි.......ඔබට මේ කිසිවක් තේරුම් ගැනීමට අපහසු බව මට වැටහේ.බලන්න මගේ දෙනෙත් දෙස.ඉන් පසු මා කියන දේ කරන්න"......

මේඝනා එක්වරම විජිනිගේ බසට අවනත වූයේ කිසියම් මායාවකට හසු වීමකින් වගේය.විජිනි මේඝනාට තම තන පටය අයින් කර දමන මෙන් පැවසීය.ඉන් පසු ඇය මේඝනාගේ තන පටයද ගලවා දැමුවාය.විජිනි මේ සියල්ල කරද්දී මේඝනා මායාවකට වශී වෙලාක් මෙන් ඇය දෙස බල සිටියාය.දැන් දෙදෙනාගේම උඩුකය නිරුවත්ය.විජිනි මේඝනාගේ පියවුරු සහ පිට ආදරයෙන් ස්පර්ශ කරමින් තමන් හා කාශ්‍යප රජු කාල අවකාශ දොරටුවෙන් 2016 වසරට ගසාගෙන ආ අයුරු විස්තර කලාය.මේඝනාට සියල්ල ටිකෙන් ටික මතක් වන්නට විය.

තමා මේඝලතා බවත් ඇය විජ්ජුලතා බවත් ඇයට පසක් වුනේ විජිනිහේ අලන්කාර පියවුරු දෙස බලා සිටින විටදීය.

"නැගනියට මතකද මා පස් පෙති මලක් ගෙන එහි පෙති එකින් එක විවර කරන අතරේ ඔබ කුන්ඩලාබරනයක් අතින් ගෙන එය කුමක්දැයි අසමින් විපිලිසර වූ හැටි...?

















"ඔව් ඔව් දැන් මට මතකයි,....... අක්කන්ඩි,ඒ කාලේ නම් අපි මේවා ඇග දැවටූයේ නැත නොවේද ?....ගලවා අයින් කරන ලද කොල පැහැති හා රතු පැහැති තිසර පට පෙන්වමින් මේඝලතා විමසීය.

"එසේය නැගණිය.., මේවා නූතන ධනේශ්වරයේ සිව් වන කාර්තුව නම් විදේශ බලවේග තුලින් අපේ කාන්තා ශරීර අවමානයට පත් කරලීමට සෑදූ සලු පිලි සමූහයකි.අපේ ප්‍රෞඩ වන්ශයට මේ කිසිත් නොගැලපේ.අපි කිසිදා රන තිසරුන් වැනි අපේ අලන්කාර පියවුරු ආවරණය කල ජාතියක් නොවේ."

"ඉතින් අක්කන්ඩි අපි කුමට තවත් මේවා ලග තබා ගෙන සිටිමුද?...අපි මේවා වීසි කරලමු"....කියූ මේඝලතා ඔවුන්ගේ තනපට විසි කර දැමීමට තැත් කරයි.නමුත් විජ්ජුලතා වහා ඉදිරිපත් වී ඇය වලකයි.

"නැත නැගනිය.මේ ඊට වේලාව නොවේ.අප දැන් සිටින නූතන රාජ්‍යය කරවන රජතුමා කාන්තාවන් තිසර පට විසිකිරීම දැඩිව හෙලා දකින පාලකයෙකි.ඔහු ලග එම වරද කරන කාන්තාවන් පෙලීම සදහා මඩු වලිගය නම් ඉතා භයානක ආයුධයක් පවා තිබේ"..

"එසේ නම් අක්කන්ඩි දැන් අපි කුමක් කරමුද ?"

"අපි දැන් අපේ නිරිදා වන කාශ්‍යප මහ රජතුමා සොයා යා යුතුය.නමුත් ඊට පෙර අපේ නිසි ඇදුමින් සැරසිය යුතුය.තිසර පට තවදුරටත් අවැසි නොවේ.නමුත් අපි මේවාත් ඉවත් කර ඒ සදහා අපේ නිසි ඇදුම සොයා ගත යුතුය.".....විජ්ජුලතා ඔවුන් ඇද සිටි පෑන්ටි පෙන්වමින් පැවසීය.

"අහ්...මිණිමෙව්ල. ඔව් අක්කන්ඩි අපි අපේ මිනි මෙවුල් සොයගෙන එය හැදගෙන අපේ රජතුමා සොයා පිටත් වෙමු"

සිය එකගතාව ඒ අනුව ඇති කරගත් විජ්ජු හා මේඝ තම මිනිමෙවුල් සොයා යාම සදහා පොකුනෙන් ගොඩට පැමිනෙන්නේ තම මිණිමෙවුල් හා ආදරණීය රජතුමා සොයා ගැනීමේ නොනිමි ආසාව සමගින්ය.

අපේ ඉරාජ් කොලුවා රූපයට නගා ඇත්තේ කාලයේ වැලි තලාවෙන් සැගව ගිය ඒ ඉතිහාස කතාවය..ඉතින් ඒ ඉතිහාස කතාව රූපයට නැගූ ඉරාජ් කොලුවාට අපේ ප්‍රණාමය... 
ආතල් කතාවක් බැවින් සීරියස් ගැනීමෙන් වලකින්න...හිකි ...හිකි..



Tuesday, September 13, 2016

දියවන්නාවේ රිලා ගති Campus වලින් මතු වීම






පෙරේදා පැවති SLIIT walk එක නිසා මේ දිනවල බුකිය තරමක් රත් වී ඇත.ඒ රත්වීම තුල private campus වල උන් හා රජයේ campus උන් අතර එකිනෙකාට මඩ ගසා ගැනීමේ ව්‍යාපාරයක් නැගලාම යමින් ඇත.මේ හදිසි සටහන ලියවෙන්නේ ඒ කාලකන්නි රිලා නාඩගම් දැක ඇතිවූ කලකිරීම නිසාය.මෙය පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ක්‍රමය හෝ SAITM එක ගැන කෙරෙන විග්‍රහයක් නොවේ.ඒ පිලිබද නයියාගේ අදහස් මීට කලින් කීප විටකම ලියලා තියනවාය.අද සටහන වෙන්වන්නේ දියවන්නාවේ වීරවන්ශගේ , මර්වින්ගේ, කිරිඇල්ලගේ , ජොන්ස්ටන්ගේ වැනි උන්දලාගෙන් රිලා පාට් ඉගෙන ගෙන කුලල් කාගන්නා මෙරට රාජ්‍ය හා පෞද්ගලික වි.වි වල ඉගෙනගන්නා අපේ තාරුන්‍ය ගැන බොක්කෙන්ම උපන් දුක නිසාය.

මේ ආරෝව ඇරඹෙන්නේ SLIIT walk එකේදී එහි කොල්ලන් කෙල්ලන් උස්සන් ගිය බෝඩ් කිහිපයක ලියවී තිබූ දේවල් නිසාය.ඉන් සමහරක් රජයේ වි.වි තුල ඇති අරගල සම්බන්ධ විවේචන වූ අතර අනෙක්වා ආතල් ප්‍රකාශයන්ය.මේ ආතල් ප්‍රකාශයන් අතර ගෑවී නොගෑවී යන කුණුහරුප වූ අතර මේවා අල්ලන් රජයේ කැම්පස් උන්, Private campus උන්ට ප්‍රහාරය ඇරඹුවේ උන් උපාධි කඩ වලින් ඉගෙන ගන්නා නිසා  විනයක් නැති, කියමින් යන උන් කියලාය.ඒ අනුව පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ආයතන තුල ඉන්නේ කුණුහරුප කියන,නට නටා පාරේ යන , පාගමන් ආතල් එකට ගත්තාවූ විනයක් නැති බඩු ටිකකි.රජයේ කැම්පස් වල උන් පාගමන් යන්නේ නිදහස් අධ්‍යාපනය රැකගන්න  වැනි මානව වාදී දේවල් වලටය.ඉතින් private campus  යනු සල්ලිකාර විනයක් නැති කොල්ලන් හා කෙල්ලන් සමූහයකගේ අවිනීත වැඩකි....................මෙරට බොහෝ පාසල් වල හා ආයතන වලින් පවත්නා ඔවැනි පාගමන් ඕනෑ තරම්ය.ඒවා බොහොමයක් ආතල් වලින් පිරුණු සින්දු කියමින්, නටමින් හුරේ දාමින්,පපරේ ගසමින් යන ඒවාය.ඔය ඉස්කෝල වලින් යන පාගමන් වලට මෙරට රජයේ වි.වි වල ඉගෙනගන්නා ඒ ඒ ඉස්කෝලවල ආදි ශිෂ්‍යන් බොහෝ සහබාගී වන්නේය.උනුත් යන්නේ නටමින් සින්දු කියමින්ය.සමහර උන් යන්නේ මත් පැනුත් තොල ගාගෙනය.එවිට නම් ඔය කියනා විනයක් නොතිබේ.කොහොමත් ඉතින් walkඑකක් යන විටදී match එකක් බලන විටදී ඔවැනි ආතල් ගන්නා එක සාමාන්‍ය දෙයකි, දෙපැත්ත  කැපෙන වචන ලියා බෝඩ් ඉස්සීමත් එහෙමය.නමුත් ඉතින් පෙරේදා එසවුනු එවැනි බෝඩ් දැකලා අපේ රජයේ වි.වි වල සහෝදරයන්ට හෙන ලැජ්ජාවකින් මූන රතු වී ඇත්තේ උන් ජීවිතේට කුණුහරුපයක් නොකියනා නිසා නිසාද?,...කැම්පස් උප සන්ස්කෘතියේ අමු කුණුහරුප සින්දු උබල කියලාම නැතිද?..අලුතෙන් එන ෆ්‍රෙශාලාට ෆ්‍රෙශීලට උබලා කුණුහරුපෙන් අමතන්නේ නැතිද?....ඉතින් ඔවැනි රජයේ වි.වි කොලුවන් කෙලියන් බොරු සුචරිතවාදී ඩයල් වීමට යන විට හෙන විහිලුවක් වන්නෙය.

අනෙක් අතින් පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ආයතන වල සිසු පරපුරද කැම්පස් වල පවතින්නාවූ අරගල විහිලුවකට,අපහාසයකට ගෙන නින්දා කිරීමේ ව්‍යාපාරයකට අතගසා ඇත.උන්ට කියන්නට ඇත්තේ නොදන්න මගුල් කථා නොකර ඉන්නවානම් හොදයි කියලාය.මේ රටේ බිහිවූ හැම රජයක්ම පුලුවන් තරම් උත්සහ කලේ නිදහස් අධ්‍යාපනය කප්පාදු කර දමන්නටය.ඒ කාලේ ඉදන් රටේ වි.වි වල සිසු පරපුර ඊට විරුද්ධව සටන් නොකලා නම් අදවන විට මෙරට වි.වි පද්ධතිය ඇට්ට කුනාවූ නටබුන් බවට පත්වෙලාය.අපි කැම්පස් එකට පය තැබූ දිනවල අපිට දේශන සදහා තිබුනේ දැල් ගැසු පන්ති කාමර තුනකි ( ඒවා දේශන ශාලා කියලා කිසිසේත්ම හැදින් විය නොහැක ).අපේ පීඨයේ batch 4ම lectures ගියේ ඔය කාමර තුනට මාරුවෙන් මාරුවය.ඊට වඩා හොද පන්ති කාමර අපේ ගමේ ඉස්කෝලේ තිබුණේය.අපේ සින්නන් හා අපි එකතුවී පීඨ සන්කීර්නයක් ලබා ගැනීම සදහා කල අරගලයක තරම දන්නේ අපිම පමණි.ඊට කලින් සිටි උන් අපිට වඩා දහ දුක් විද පොලීසියෙන් ගුටිකමින්,මාස ගනන් උසාවි ගානේ නඩු යමින්, සති ගනන් උපවාස කර අපේ පීඨය සබරගමුවට නොගෙනාවනම් අපේ උපාධි අද වන විට වඳ වෙලා ගොහිල්ල්ලාය.අද සිටිනා උන් අභිමානයෙන් යුතුව තමන්ගේම කියා faculty complex වල ඉගෙන ගන්නේ හොද පහසුකම් සහිත labs වල පරීක්ශන කරන්නේත් කලින් සිටි උන් තමන්ගේ උපාධිය පමණක් නොව ජීවිතයද දෙවැනි කොට කෙරූ අරගල නිසාය.මෑත ඉතිහාසයට ඉතා ඉහතදී සිදුවූ භයානක අරගල ගැන ලියන්නේ නම් මෙය ලිපියක් නොව පොතක් බවට පත්වනු ඇත.ඒවා private campus වල ඉගෙන ගන්නා ඔබට සුරන්ගනා කතා පමනක්ම බැවින් අරගල ඉතිහාසය ගැන නොදන්නා ඉලව් කතා නොකර ඉන්නේ නම් මැනවි.

ඉතින් අපි එසේ අරගල කල නිසා රජයේ campus උන් හෙන උතුම් පොරවල් වන්නේත්  private campus වල උබලා අරගල නොකලා කියලා පජාත ඩයල් වන්නේවත් නැත.එකිනෙකාට ඒ ඒ පරිසර අවකාශයන් තුලදී මූන දෙන්නට වන සිදුවීම් මත ඒ ඒ පන්නරයන් ලැබෙන අතර විවිධ ක්‍රියාමාර්ග තෝරන්නට සිදුවේ.ඒවා එක් රාමුවක් තුලදී වීරකම් වන අතර අනෙක් රාමුව තුලින් බලන විට විකාර රූපී විය හැකිය.කෙසේ වෙතත් අතීතයේ සිදු කල අරගල බොහොමයක් වර්ථමානයේ වි.වි පද්ධතියේ සුරක්ශිතතාවට ඉවහල් වුනු බවට සැකයක් නැත්තේය.හැබැයි ඉතින් එසේ  උනා කියා අපි හෝ අපේ පෙර පරම්පරාව හෝ වර්ථමාන රජයේ වි.වි සිසු පරම්පරාව යනු පාරම් බාන්න තරම් පොරවල් නොවේය.දැන් ඔය රජයේ කැම්පස් වල ඉන්නා උන් හා out වුණු උන් කියනා ලෙස private එව්වා වල ඉන්නේ හෙන මැටි මෝල්,කවියක් ලියන්නට බැරි, කලාවක් රස විදින්නට බැරි, මානව දයාවක් නැති , ආදරයක් දන්නේනැති sex පමණක් හොයන අමු හරක් රැලක්ය.උන් කියනා ලෙස රජයේ වි.වි වල ඉන්නා උන් හෙන මානව වාදී, කලා රසයෙන් පිරිපුන් හෙන මීටර්ය.ඉතින් ඔවැනි බයිලා ගහන රජයේ campus වල නාම්බන්ට කියන්නට ඇත්තේ ඇට දෙක හපාගනින් කියලාය.ඔය බයිලා ගහන මානව වාදී බොහෝ ඩයල් වලට 3rd year එක වෙද්දී සියලු සහෝදරකම් හා අරගල අමතකව යනු නයියා ඇස් දෙකටම දැක තිබෙන්නේය.අනික ඔය කියන government uni උන් දන්න කලාවක් නැත්තේය.පෞද්ගලික ආයතන මගින් තම උසස් අධ්‍යාපනය හැදෑරූ සුපිරි දක්ශයන්, කලාකාමීන් හා හිත හොද පරාර්ථකාමීන් නයියා මේ වන විටත් ඕනෑ තරම් ඇසුරු කරමින් සිටින්නේය.මිනිසුන්ගේ කලාව, රසාස්වාදනය හා මානව දයාව දියුණු වෙන්නේ උන් ලබන උසස් අධ්‍යාපනයෙන් නම් ඉතින් මේ රටේ අති බහුතරයක් වනචාරීන් විය යුත්තේ උන් A/L වත් පාස් කොරලා නැති නිසාය.

අවසානයට කියන්නට ඇත්තේ government campus හා private campus වල ඉගෙන ගන්නා උබලා දෙගොල්ලන්ටම මෙරටේ අරගලයක් කරන්නට ඇත කියලාය.ඒ නිදහස් අධ්‍යාපනයත් අධ්‍යාපනයේ නිදහසත් තහවුරු කරනා විධිමත් තාර්කික අධ්‍යාපන ක්‍රමයක් උදෙසා වන සටනය.අපේ රටේ අධ්‍යාපන ක්‍රමය එක වසරේ ඉදලාම කුනු වී ඕජස් ගලනා වනයකි.එය කටපාඩම් කරනා යන්ත්‍ර  බිහි කරනා ක්‍රමයක් විනා නිසි ආකල්ප හා කුසලතාවලින් පොහොසත්, බුද්ධිමත් මනුෂ්‍යයින් බිහි කරන්නක් නොවේ.අප සැම එක්වී අරගල කලයුත්තේ එවැන්නක් සදහාය.එය පාරට බැහැලා කෑගැසීමක් වන්නක්ම නොව මතවාදීමය වශයෙන් හෝ ඇති විය යුත්තකි.නමුත් මේ කරමින් ඉන්නේ දියවන්නාවේ වීරවන්ශගේ,මර්වින්ලාගේ , ජොන්ස්ටන්ලාගේ නූගත් රිලා පාට් ආදර්ශයට ගනිමින් මෙරට උසස් අධ්‍යාපනය හදාරන සිසුන් එකිනෙකාට මඩ ගසා ගැනීමේ සම්ප්‍රදායකි.අපි ජාතීන් වශයෙන්, ආගම් වශයෙන්, පාට පක්ශ වශයෙන් බෙදී ඕනෑ තරම් මඩ බාල්දි නොඅඩුව ගසාගනිමින් රට අවලස්සන කරමින් සිටිති.ඉතින් ඒකට  private campus හා government campus කියලා තවත් බෙදීමක් ඕනෑ නැත්තේය.දියවන්නාවේ නූගත් රිලා පාට් උසස් අධ්‍යාපනය හදාරන බුද්ධිමතුන්ට තරම් නොවේ.

Saturday, September 10, 2016

පොත් අස්සේ වල බහිමු...





ලොකු අකුරු ප්‍රින්ට් කරපු
රවුම් කර ඇති T එක ඇදලා 
පාට ගිය හිර ඩෙනිම 
කකුල් දෙකටම අන්දලා
කන් දෙකට ඇබ ගහන්
සින්දු ලෝකෙක හිරවෙමින්
fb,viber chat තුල වල බහින ගමන්
154ක නැගලා
ඇවිත් බහින්න...
කකුල් කඩිත්තුව හැදෙනකල්
ඇවිද ඇවිද බලන්න
හැමදාම බලන
ලස්සන සූටි නන්ගිල දිහා නෙවී
දහසක් අදහස්,මතවාද
සිතුවිලි,කතන්දර හිර කරන් 
දිලිසෙමින් ඉන්න පොත් ගොන්න දිහා
එක පොතක්වත් ගන්න
පිටු අතර සිරවන්න
තවත් ඇත්තේ සතියයි.....




Sunday, September 4, 2016

Sex ෆැන්ටසිය හා ජෙප්පෝ (18+)






අද කථාව සුරේඛාගේ "මේ කතාව" ගැනය.නයියා මේ කතාව මිලදී ගත්තේ ගිය අවුරුද්දේ BMICHහීදී පැවති පොත් ප්‍රදර්ශනයේදීය.එහිදී ගත් පොත් සැට් එකෙන් පලවෙනියට කියවූයේ මේ කථාව වන අතර ඊයේ පෙරේදා දින දෙකේදී මේ කථාව යලි කියවන්නට සිත් වූයේ ඔය පොත කියවූ කිහිප දෙනෙක්ගේ ලගකදී නැවත කන වැකීමෙන් පසුවය.ඒ කිහිප දෙනාම පැවසුයේ මේ කථාව හෙන ජරා පොතක් බවය.එහිදී එක එක්කෙනා ජරා කිව්වේ අන්ශ 2ක් මුල් කරගෙනය.එකක් පොතේ කුනුහරුප ඇති නිසාය අනික කතාව හරි මූසල සහ වල් එකක්ය කියලාය.තවත් දෙතුන් දෙනෙක් පැවසුයේ මේක කියවලා jvp කාරයෝ බෝධිසත්වයන් මෙන් සිටියත් හෙන පහත් එවුන් බව වැටහෙන බවත් ඒ නිසා ජෙප්පන්ව එපාමවී ගිය බවත්ය.

ඉතින් අය එසේ කියන්නේ ඇයිදැයි විනිශ්චය කර ගැනීමට නැවත මේ කථාව කියවීමි.පළමු කරුණු දෙක එනම් එය වල් හා ජරා පොතක් බවට පත්වූ ප්‍රධාන හේතු වන්නේ එහි කුණුහරුප අඩන්ගු වීමත් එහි හැමිනෙන සීන් බර ලොට් එකක් තිබීමත් වියයුතුයැයි අපිට සිතෙන මුත් sex content ඇති කතා ඕනෑ තරම් තවත් තිබෙන අතර ඒවා ගැන මේ තරම් මට මුන ගැසුනු උන් විවේචනය කරලා නැත. sex කෑලි ගොඩක් ගැන ලියලා තියන පොත් ගැන පිරිමින් කතා කරන්නේ හෙන ආතල් එකේය,බලපන් බලපන් ඒක මරු බව රහසින් කියලාය.ගැහැනුන් එවැනි පොත් මතක් කල විට කෝල වන්නේය.නමුත් මේ කථාවේ sex ගැන පිරිමින් මෙන්ම ගැහැනුන්ද බැනවදින්නේ ඇයි ?...එක් ප්රධාන හේතුවක්නම් එය ලියා තිබෙන්නේ ගැහැනියක් නිසාය.ගැහැනියකගේ අතින් ලියවෙන කථාවක කුනුහර්ප අඩන්ගු වී තිබෙන විට සමාජයේ මූන රතු වෙන්නේය,සැලෙන්නේය.එයා එහෙම ලියන්නේ කොහොමදැයි සිතන්නේය,අසන්නේය.....

කුනුහරුප සහිත වදන් මූනට දමා ගසන්නාක් මෙන් ලියවෙන්නේ පිරිමියෙක් අතින් නම්, ඔහු බය නැතුව කෙලින්ම ලියලා තියන කෙලින්පොරක් වන්නට ඉඩ තිබේ.නමුත් ගැහැනියෙක් අතින් "වේසිගේ පුතාල","බිජ්ජ එල්ලපන් මගේ කරේ" කියා ලියවෙන විට අපේ හාදයොන්ට එය දරාගන්නට අමාරුය.අනික මේ කථාවේ හැමිනෙන සීන් සැට් එකක්ම තිබෙන්නේය.ඒවා කිසි එකක් වැල රසය බෙදන්නට, කියවන පිරිමින්ගේ පොල්ල කෙලින් වෙන ලෙස හෝ කියවන ගැහැනුන්ට තිසරුන් පිරිමදිමින් කියවගන්නට සිතෙනා ලෙස ලියා නැත්තේය.ඒ එකකවත් සමන්තා මැනිකේගේ හෝ අරුන්දතීගේ පියවුරු වල වරුනාවක්,ඔවුන් ඇදන් සිටින දුහුල් නයිටිය යටින් පෙනෙනා ජන්ගිය ගැනවත්,පිරිමින් ඔවුන්ගේ පියවුරු උරා බොන ලස්සන ගැනවත්,ඔවුන්ගේ නාරි දේහයේ වරුනාවකින්වත් තොර වන්නේය.ඒ නිසා අපේ සැට් එකට ඒක හෙන අවුල්ය.කෙලින්ම කියා ඇත්තේ නිරුවතින් හැමිනෙනවා කියා පමණය, නැතිනම් ඒවා සිදුවන මොහොතේ බලපාන හා පලපෑ හේතූන් සමූහයක දේශපාලනික වටපිටාව හා යථාර්තයය.අනික් ලොකුම අවුල නම් මේකේ පිරිමින් සමග එක් වන ගැහැණු අඩන්නේ නැත්තේය.වෙන ඒවා වල නම් අනේ මගේ පතිවත, අනේ මගේ ජීවිතේ රැකගෙන ආ උතුම්ම දේ නැති වුනා කියා ගැහැනුන් වැලපෙන සීන් පිටු ගනන් ලියවෙන්නේය.තමන්ගේ ජීවිතේ මුදුන් මල්කඩක් ලෙස කන්‍යා භාවය හා  නාරි දේහය  සලකා එය තැලෙන පොඩිවන වාරයක් පාසා අනික් පොත්වල ගැහැනුන් හොටු පෙර පෙරා අඩති.තම ශරීරය පිරිමියෙකුට පුදා වැලපෙන ගැහැනු ගැන කියවන එක පිරිමින්ට හෙන ආතල්ය.නමුත් මේ කථාවේ ගැහැනු එසේ හඩන්නේ නැත.උන්ට sexකිරිල්ල යනු සාමාන්‍යෙන් කනවා බොනවා මෙන් වැඩකි.උන් sex කලාට පසු හඩන්නේ නැත.ඒ මදිවට අරුන්දතී තම ආශාවන් සන්තර්පනය කර ගැනීමට කොල්ලන්ව කඩේ යවන්නීය,උන්ගෙන් සැප ගන්නීය.මෝල කරවෙන කරවෙන මොහොතක් පාසා ගැහැනු සොයමින් උන්ගෙන්  සැප ගන්නා පිරිමි ඉන්නා කතා අතර,චිත්‍රපටි අතර ජීවත් වන පිරිමින්ගේ ෆැන්ටසිය මේ අරුන්දතී හරහා කුඩු වී යයි.ඇය තම ලින්ගික අවශ්‍යතා සදහා කොල්ලන් විටෙන් විට පාවිච්චි කරන්නීය.එවිට පිරිමින්ගේ ප්‍රතාපවත් හා බලවත් පරපීඩාකාමී ෆැන්ටසිය බිදෙන්නේය, එවිට උන්ට මේ කථාව ජරාවක් වන්නේය.

ඊලගට මේ පොත කියවන අපේ සැට් එකකටම ජෙප්පන් එපා වුනු බව කීවෝය.එයින් මා දන්නා වැඩිහිටියන් බොහොමයක් jvp එකට ඡන්දය දෙන්නන් හෝ එහි අනුගාමිකයින් නොවේ.එසේ වුනු අයට ජෙප්පන් එපා වෙන්නේ ඇයි.මේ කථාවේ 71න් පටන් ගෙන යුද්ධය ඉවර වෙන මොහොත දක්වා කියවෙන විප්ලවාදී පක්ශය ජ.වි.පෙ බව පැහැදිලිය ( පෙරටුගාමීන්ද සිටිනවා විය යුතුය).මේ විප්ලවවාදී පක්ශයේ දේශපාලන භාවිතාව හෝ ප්‍රතිපත්ති පිලිබද විවේචනයක් පොතේ සදහන්ව නැතත් පොත බැලූ සමහරුන්ට ජෙප්පන්ව එපා වූයේ ඇයි ?. ඒ වෙන එකක් නිසා නොව පොතේ සදහන් කාලසීමා දෙකකදීම විප්ලවවාදී පක්ශයේ වැඩකරනා පොරවල් දෙකක් එම පක්ශයේ තරුණියන් සමග බුදියා ගන්නා බව පැවසීම නිසාය.ඒ දෙදෙනම තරුණියන්ට බලහත්කාර කමක් කරන බවක් කියවෙන්නේ නැත.ඔවුනොවුන් යහන්ගත වෙන්නේ ස්වකැමැත්තෙන්ය.විප්ලවවාදී පක්ශයේ වැඩකරනා චරිත කිහිපයක්ම ගෑනු පෙරේතයෝය,හොද බෙබාලාය.නමුත් උන් ගැහැණු දූෂණය කරන උන් නොවේ.උන් වැඩුනු පිරිමින් ලෙස තම තමන්ගේ කැමැත්ත ගැහැනුන්ගෙන් ඉටු කරගන්නේ බලෙන් නොවේ.එවැනි පොරවල් හැම දේශ්පාලන පක්ශයක,හැම වුර්තියකම, හැම ආගමකම,හැම ජාතියකම ඉන්නේය.ඉතින් ජෙප්පන්ට පමණක් හොදට බිව්වා කියා කෙල්ලොත් එක්ක බුදිය ගත්තා කියා බනිනු කිම?....

ඔය තත්වය මෙරට මිනිස්සුන්ගේ ඔලුවට ඇතුල් කලේ ජෙප්පන්ම මිස වෙන කිසිවෙකුත් නොවේය.මා දැක ඇති බොහෝ සාකච්ඡා වලදී ජ.වි.පෙ ජාතික තලයේ බොහෝ නායකයන් තම පක්ශයේ අය හෙන සුචරිතවාදීන් ලෙස හැගෙන අයුරින් අදහස් පල කොට ඇත.ඒවාට අනුව ජෙප්පන් හැමෝම කැම්පස් ගිය,අරක්කු පොදක් කටේ තියන්නේ නැති,බස් එකකදී වැරදිලාවත් ජැකක් ගසා නැති,වැල බලන්නේ හෝ අදින්නේ නැති තමන්ගේ පෙම්වතිය හෝ බිරිද වෙනුවෙන් මිස පොල්ල කෙලින් කරගන්නේ නැති ජාතියක් බව බොහෝ දෙනා සිතන්නේය.මිනිසුන් තම ඡන්දය සීනුවට දුන්නත් නැතත් එවැනි බ්‍රහ්මචාරී type චරිතයක් ඔවුන්ගෙන් බලාපොරොත්තුද වන්නේය.පසු ගිය දිනෙක විජිත හේරත් වාහනේ හප්පාගත් විටදී බොහෝ උන් විමතියෙන්,කේන්තියෙන් කතා කලේ විජිත හේරත් බීල හිටි බවත් එසේ බිව්වා නම් එය ආනන්තරීය පාපකර්මයක් ලෙසත්ය.ඉතින් ඒ නිසා මේ කථාවේ  එන sex කරන්නට කැමති, මත් පැන් පානය කරන ජෙප්පන් ගැන කියවූ විට මිනිසුන්ගේ ජ.වි.පෙ ෆැන්ටසිය කුඩු වෙන්නේය. ඒ නිසා මේ පොත කියවලා හරි ජ.වි.පෙ තමන්ගේ පුද්ගලික චරිත ලක්ෂණ ගොන් විදියට උලුප්පන්න යන එක නවත්වනවා නම් හොදය.

අන්තිම වශයෙන් කියන්නට ඇත්තේ "මේ කථාව" කියන්නේ හොද උත්සාහයක් බවය.එය  ස්ත්‍රීවාදී වියමනක් වෙමින් සම්ප්‍රදායික පුරුෂ ආධිපත්‍ය සමග හරි හරියට සමාන්තරව යන,සවිමත්  ස්ත්‍රී චරිත බිහි කර ඇත.ඒවා සම්ප්‍රදායික ගැහැනුන්ට හා පිරිමින්ට දිරවාගන්නට අමාරුය.දිරවාගන්නට අමාරු දෑ කියවමින් ලියමින් ඉදිරියටයන්නට සුරේඛාටත් අපිටත් වාසනාව උදා වෙන සාහිත්‍ය මාසයකට ආසිරි පතමින් අද නයා අවසන් කරමි.